luni, 14 septembrie 2009

ADIO varaaaaa


Salutare,
Azi e prima zi de scoala...chiar daca au trecut multi ani de cand mi-am "frecat" ultima data coatele pe bancile scolii dar parca in fiecare an retraiec cu o particica din sufletul meu aceasta zi.Ma intristeaza puti deoarece am senzatia ca aceasta zi este ziua in care se decalara sus si tare sfarsitul verii. :( Eu nu sunt o fana a anotimpurilor reci ma simt ca un urs care se pregateste sa hiberneze.
Da trebuie sa recunosc ca sunt o persoana, eu imi spun "meteosensibila" nu stiu daca e corect dar asa imi place mie sa spun.Deci nu am alt ceva de facut decat sa ma pregatesc sa hibernez :)

2 comentarii:

  1. Pai eu una, spre exemlu am inceut cu un aprat mic, normal,Sony Cyber Shoot DSC-W55 de 7.2 MP si abea acum vreo 4-5 luni mi-am luat DSLR :)

    Nu stiu sa iti recomand ceva exact. Trebuie sa cauti un aparat care sa aiba calitate buna, sa focalizeze ok, sa te adaptezi si sa te descurci cu el :-??

    RăspundețiȘtergere